Jak ustawić https dla domeny

Podajemy instrukcję ustawienia SSL serwera Apache z Ubuntu.

Na samym początku może być zadane pytanie: dlaczego to wszystko trzeba?

Faktycznie nie tak dawno temu Google zawiadomił o tym, że https będzie jednym z czynników, które pomagają wypozycjonować stronę. Tego wystarczyło, żeby dużo ludzi zaczęli ustawiać https dla własnych domen.
Czytaj dalej Jak ustawić https dla domeny

Jak ustawić przekierowanie 301

Przekierowanie 301 (301 Permanent Redirect) – czyli stałe przekierowanie, które przekierowuje użytkowników na inny adres URL w przypadku zmiany adresu strony internetowej lub adresu strony serwisu internetowego. Tak więc, po wpisaniu starego adresu domeny użytkownik zostaje automatycznie przekierowany do nowego adresu strony internetowej. Czytaj dalej Jak ustawić przekierowanie 301

Czym jest ciekawy marketing wideo dla firm budowlanych?

Informacja, którą można łatwo udostępnić

Od czasu, kiedy powstał YouTube w 2005 roku, zostało znacznie łatwiej publikować nagrane różne wideo treści dla każdego, kto chciałby to robić. Już w 2015 roku serwis internetowy YouTube ogłosił, że każdą godzinę publikuje się około 500 godzin wideo. Wszystko to sugeruje, że filmiki są doskonałym narzędziem dla profesjonalistów z różnych branż i w tym branży budowlanej.
Czytaj dalej Czym jest ciekawy marketing wideo dla firm budowlanych?

5 trendów marketingu internetowego w 2017 roku

W ciągu ostatnich lat w marketingu internetowym odbyły się znaczne zmiany. W 2017 roku sukces waszego brenda będzie zależał od dwóch rzecze:
1) znajomości trendów marketingowych
2) ich konsekwentnego stosowania, z uwzględnieniem informacji zwrotnych od użytkowników.
Czytaj dalej 5 trendów marketingu internetowego w 2017 roku

Twórz reklamy dopasowane do każdego układu: Reklama elastyczna, co to jest?

Chcemy podzielić się informacją, że nie tak dawno temu Google ogłosił o możliwości tworzenia nowego typu reklam – reklamy elastyczne w sieci reklamowej. Reklamy elastyczne pozwalają Ci uniknąć dużego kłopotu z wyboru i dopasowania ogromnej liczby rozmiarów i typów reklam same do twojej firmy lub brendu. Czytaj dalej Twórz reklamy dopasowane do każdego układu: Reklama elastyczna, co to jest?

Google Mobile-Friendly: co warto wiedzieć o tym

Google Mobile-Friendly – to jest algorytm wyszukiwarki, skierowany na to, żeby zwiększyć przydatność poszukiwań z urządzeń mobilnych, czyli komórek. Jednym z znacznych czynników w wyszukiwarce mobilnej w czasie teraźniejszym jest to, żeby strona była przydatna do użytku z komórek oraz innych urządzeń mobilnych. Czytaj dalej Google Mobile-Friendly: co warto wiedzieć o tym